top of page

Document Management

Een compleet en up-to-date dossier met informatie voor het beheren en onderhouden van gebouwen, installaties en productiemiddelen.

​

Helaas zien wij maar al te vaak dat het verzamelen van gegevens nodig voor het optimaal beheren en onderhouden van gebouwen, gebouwgebonden installaties en productiemiddelen niet eenvoudig blijkt en soms zelfs helemaal niet lukt. Als het verzamelen wel lukt, is het up-to-date houden ervan vaak een uitdaging. Als gevolg van deze uitdaging gaat veel tijd en productie verloren en daarmee indirect ook geld. Vaak voldoet men niet aan wet-en regelgeving, met alle gevolgen van dien als er zich een incident of calamiteit voordoet. 

​

compliancy.png
Kwaliteitsborging
kwaliteit.png
Compliancy
veiligheid.png
Verhogen veiligheid keyprocessen
vinkje.png
Data-analyse
conversie.png
Dataconversie
distribueren.png
Gegevens-distributie

Het Mosaic Document Management Systeem zorgt ervoor dat u beschikt over een kwalitatief hoogwaardig en compleet informatiedossier van uw gebouwen, gebouwgebonden installaties en productie-equipment. Het dossier is optimaal ondersteunend aan het bestaande beheer- en onderhoudsproces. 

Robuust en eenvoudig in gebruik

Het Mosaic DMS is een lichtgewicht, webgebaseerd documentbeheersysteem en ontwikkeld met de dagelijkse gebruiker in gedachten. Door de eenvoudige en intuïtieve interface kunnen alle medewerkers in uw organisatie er direct mee aan de slag! 

Volledige ondersteuning van AutoCAD

Mosaic DMS ondersteunt alle versies van Autodesk AutoCAD en bevat tools voor CAD-tekenaars om referenties te beheren, stempels uit te lezen en tekeningen te controleren aan de hand van uw CAD- handboek! 

Afbeelding1.jpg
Cloud hosted en veilig

Mosaic DMS wordt aangeboden als een cloud hosted, software-as-a-service-oplossing. Mosaic is snel uit te rollen binnen uw organisatie en u hoeft hier zelf geen servers voor in te richten. Onderhoud en back-up is inbegrepen in uw licentie. Het systeem maakt gebruik van Microsoft Azure voor gebruikersbeheer. Uw medewerkers kunnen direct inloggen met uw Office 365-accounts en genieten van dezelfde beveiliging! 

Afbeelding2.png
Afbeelding4.png
Workflows en dashboards

Mosaic maakt gebruik van een eenvoudige workflow zodat uw documenten op een gecontroleerde manier worden beheerd. Door middel van een dashboard kunt u precies zien welke tekeningen bewerkt worden, door wie dit gebeurt én wanneer deze retour komen. Voordat een nieuwe revisie klaar is, kan deze eerst worden goedgekeurd. 

Features

Het Mosaic DMS heeft verschillende features die het voor uw gebruikers makkelijk maken om met uw documenten te werken: 

  • Automatische naamgeneratie voor documenten 

  • Opslaan, beheren en aanpassen van metadata (locatie en classificatie) 

  • Revisiebeheer 

  • Referentiebeheer 

  • Templatebeheer 

  • Automatische PDF-generatie van AutoCAD-documenten 

  • Het bekijken en printen van AutoCAD-documenten via de browser 

  • Eenvoudige ‘check-out check-in-workflow’ voor revisiebeheer 

  • Rollen- en rechtenbeheer voor gebruikers 

Afbeelding3.jpg
Ontwikkeling

Het Mosaic DMS wordt voortdurend ontwikkeld. Onze product roadmap is te vinden op https://www.eyeonim.nl/mosaic  

bottom of page